Všeobecné obchodní podmínky2019-04-14T21:06:39+00:00

Všeobecné obchodní podmínky

I.
Základné ustanovenia

1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen “obchodní podmínky”) vydává:

KV Group s.r.o
IČ:48248347
DIČ: 2120103359
Se sídlem:Makov 339
Zapsané u okresního soudu ,Žilina odd. Sro, vl.č.64114/L
email: info@koupaci-sud.cz
www.kupaci-sud.sk
(dále jen “prodávající”)

2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby která uzavírá kupní smlouvu mimo svojí podnikatelskou činnost jako spotřebitel a nebo v rámci
svojí podnikatelské činnosti (dále jen “kupující”) Prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupného na internetové adrese www.kupaci-sud.sk (dále jen “internetový
obchod”).
3. Ustanovení obchodních podmínek jsou neoddělitelnou součástí kupní smlouvy. Odchylky dojednané v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírá ve slovenském jazyce.

II.
Informace o zboží a cenách

1. Informace o zboží včetně uvedení ceny jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedené u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedené včetně
DPH. Ceny zůstávají v platné po celou dobu, kdy jsou zobrazené v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje z jednání kupní smlouvy za individuálně dohodnutých podmínek.
2. Veškerá prezentace a informace o zboží umístěného v katalogu internetového obchodu je pouze informační ho charakteru a prodávající není poviný uzavřít kupní smlouvu
3. Náklady spojené s dodáním zboží se určují individuálně a jsou součástí dohody mezi prodávajícím a kupujícím.
4. Případné slevy z kupní ceny zboží není možné navzájem kombinovat pokud se nedohodneme prodávající s kupujícím jinak.

III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků V souvislosti uzavření kupní smlouvy na dálku (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí kupující
sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby: Vyplněním kontaktního formuláře A jeho odesláním, dohodou s prodávajícím prostřednictvím telefonu nebo emailu.
3. V případě že prodávající nemůže některý z požadavků uvedený v objednávce splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněna nabídka se považuje
za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu, na jeho e-mailovou adresu, uvedenou v těchto
obchodních podmínkách.
4. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, pokud mu není doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit
objednávku telefonicky na telefonním čísle prodávajícího nebo elektronickou zprávou na email prodávajícího. Oba kontakty jsou uvedené v těchto obchodních podmínkách.
5. V případě že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávky, Není prodávající poviný dodat kupujícímu
zboží za tuto celkem zjevně chybnou cenu ani v případě že kupujícímu bylo zaslané automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající
informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy
a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.

IV.
Platební podmínky a dodání zboží

1. Cenu za zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží podle kupní smlouvy může kupující zaplatit následujícími způsoby: Bezhotovostně převodem na bankovní účet
prodávajícího, v hotovosti při převzetí zboží.
2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží V smluvní výši. Pokud není dále uvedeno Výslovně jinak rozumí se dále kupní
cenou i náklad spojený s dodáním zboží.
3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího zaplatit kupní cenu splnění okamžikem připsání odpovídající sumy na bankovní účet prodávajícího.
5. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající poviný vystavit kupujícímu pokladní doklad. Zároveň je povinný zaevidovat Přijatou tržbu u správce daně online případě technického
výpadků potom nejpozději do 48 hod.
6. Dodání zboží kupujícímu: na adresu určeno kupujícím v objednávce, osobním odběrem v prodejně prodávajícího.
7. Volba způsobu dodání je vybrána v průběhu objednávání zboží.
8. Jestliže je prodávající podle kupní smlouvy poviný dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce je kupující povinen převzít zboží při jeho dodání. V případě že je nutné z důvodů
na straně kupujícího doručovat zboží opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakováním doručováním zboží,
Resp. Náklady spojené s jiným způsobem doručení.
9. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoliv vad toto bez odkladně oznámit dopravci. V případě zjištění porušení obalu
nasvědčujícímu neoprávněnému vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
10. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží včetně nákladů na dodání nejpozději však převzetím zboží. Zodpovědnost za náhodnou ztrátu, poškození či
zničení zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy byl kupující povinen zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

V.
Odstoupení od smlouvy

1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svojí podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit i bez uvedení důvodu.
2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 dní: ode dne převzetí zboží, ode dne převzetí poslední dodávky zboží pokud je předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí.
3. 3. Kupující nemůže mimojiné odstoupit od kupní smlouvy: O dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určené ho výhradně pro jednoho
kupujícího, v dalších případech uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. O ochraně spotřebitele při prodeji zboží a nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchod prodávajícího ve znění pozdějších předpisů.
4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
5. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. odstoupení od kupní smlouvy zašli kupující na e-mailovou
nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
6. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující hradí veškeré náklady spojené s vrácením zboží
prodávajícímu, a to i v případě, pokud zboží nemůže být vrácené pro svojí povahu obvyklou poštovní cestou.
7. Pokud odstoupí kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez odkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které
od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem pouze v případě, jestliže s tím kupující souhlasí a nevzniknou mu tím další
náklady.
8. Pokud kupující zvolil jiný než nejlacinější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výšce odpovídající nejlevnějšímu
nabízenému způsobu dodání zboží.
9. Pokud odstoupí kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží odevzdá a nebo prokáže, že zboží
prodávajícímu odeslal.
10. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu Nepoškozené, neopotřebované, neznečištěné a pokud je to možné, tak v původním obalu. Náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající
oprávněný odečíst z kupní ceny, před vrácením peněžních prostředků kupujícímu.
11. Prodávající je oprávněný odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob,nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce a nebo dodavatel zboží přerušil výrobu anebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího Prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v objednávce vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení od odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, případně způsobem určeným kupujícím.

VI.
Práva s vadného plnění

1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal: má zboží vlastnosti, které jsi strany
dojednali, pokud chybí do jednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prodávajícím vykonané Se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému zboží tohoto druhu obvykle používá Zboží odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzoru nebo předlohy, jestliže byla jakost nebo provedení určené podle dohodnutého vzoru nebo předlohy, Je zboží v odpovídajícím množství nebo hmotnosti a vyhovuje požadavkům právních předpisů.
2. Pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné už při převzetí. Kupující je oprávněný uplatnit práva s vady zboží, která se vyskytne u
spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije zboží prodávaného za nižší cenu pro vadu, Kvůli které byla nižší cena dohodnuta.

 

 

na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.
3. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať:
ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť:
bezplatné odstránenie vady tovaru,
výmenu tovaru za nový tovar,
ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:
primeranú zľavu z kúpnej ceny,
odstúpiť od zmluvy.
4. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,
ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady,
ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
ak nemôže riadne tovar užívať pre väčší počet vád tovaru.
5. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne i v sídle alebo mieste podnikania. Spotrebiteľ môže reklamáciu uplatniť aj u osoby určenej predávajúcim. Ak reklamáciu spotrebiteľa vybavuje osoba určená predávajúcim, táto môže reklamáciu vybaviť iba odovzdaním opraveného tovaru, inak reklamáciu postúpi na vybavenie predávajúcemu. Predávajúci je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
6. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z vadného plnenia. Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z práv vyplývajúcich mu z vadného plnenia si uplatňuje, je Predávajúci alebo ním poverený pracovník alebo určená osoba povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do troch pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamách, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. . Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane odstránenia vady musí vybaviť ihneď, pričom v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) predávajúcemu.
7. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
8. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
9. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.
10. Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero možností, má kupujúci.
11. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákonom č. 250/2007 Z. z., o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
12. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady upravuje reklamačný poriadok predávajúceho.

VII.
Doručovanie

1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v odoslanom formuláry.

VIII.
Mimosúdne riešenie sporov

1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
4. Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov .

IX.
Záverečné ustanovenia

1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov.
3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1.3.2019